Monday, September 26, 2011

net / time

                     Geçtiğimiz pazar günü , yakın zamanda açılacak yeni bir alışveriş sitesi için çekim yaptık.Sitede bulunma amacım; Beninm erkek bayan tasarımlarımın da sitede  satışa sunulucak olması. Bildiğiniz gibi bu zamana kadar bir çok yerde tasarımlarımı satışa sundum bunların içerisinde ,Akmerkez pop up stor, Layz, DO consept butique,Building, Umıt unal bebek fashıon store gibi yerlerdi bunlar . Daha önce internet sitresi üzerinden hiç satış yapmadım bu benim için yeni bir deneyim olucak . Şuan için sitedin adı ve formatı saklı tutulduğu için bahsetmiyorum zamanı geldiği zaman sizlere ilk duyuranlardan olucam  

Fotoğraflar henüz düzeltilmediği için size sadece iki görsel koyuyorum ; düzenlendikten sonra hepsini sizinle paylaşıcam .


all clothes - HASAN KOCA

X.O.X.O HASAN KOCA

No comments:

Post a Comment