Monday, February 20, 2012

Seren Serengil'den Aşk Açıklaması

Twitter ortamında geçtiğimiz günlerde eski eşi Musa Aytun'a olan özlemini dile getirip sonrasında yazdıklarını silen Seren Serengil açıklama yaptı


Seren Serengil, "Eskiden eşim olmuş, zamanında sevmiş olduğum biri. Tüm kız arkadaşlarım içki içiyordu. Bana da içirdiler. Dördüncü içkiden sonra yazmışım. İçi dışı bir olan bir insanım. O an için özlemişim demek ki" şeklinde konuştu.
Pazar Sürprizi'ne konuşan ünlü sanatçı "Bunlar o kadar doğal şeyler. Uzun bir zaman geçirmişim. Güzel bir şekilde noktalanmadı ama. Çok sevgiden ayrılırken insanlar birbirinin canını acıtmak ister. O da pişman olmuştur ben de gereksiz buldum sonradan olanları. Bir insanı anmak o insana geri dönmek demek değildir. O gün de kötü oldum. O günkü duygularımdı. Beni yalnız bırakmayan bir eşti. Birden bire herkesin eşini yanında görünce duygusallaştım. Bunun büyüyeceğini düşündüğüm için yazdıklarımı sildim. Karşı tarafı da rahatsız etmek istemedim. Pişmanlığım yok, hissetmişim yazmışım" dedi.
Serengil'in yeni bir sevgili bulduğu da iddia edildi. Cenk Eren'in mekânına yeni sevgilisiyle gittiği öne sürülen Serengil'in çok mutlu göründüğü ifade edildi.
Bunun üzerine Serengil'den yeni Twitter'da açıklamalar geldi. "Nasıl özlemiş kalbim böyle atmayı. Merak ediyorsunuz biliyorum. Geçmişten biri değil, kendimize verdiğimiz süreci yarına taşımaya değer bulursak söz paylaşacağım. Zaman... " diye yazdı.

No comments:

Post a Comment