Friday, April 20, 2012

YAŞAM GÜNLÜKLERİ :)

GALATA'da BİS WEAR magazasının kasa bölümündeki aydınlatmayı çok beğendim, bunu sizlerle paylaşmak istedim 



 Hayatımda yediğim en güzel salatalardan bir tanesi, ismi var mı yok; gastronomi okuyan bir arkadaşımın speciali
 Klasik bir İstanbul karesi , ama bu sefer ilk defa arkada bir güneş parlaklığı var
Çocukken hepimizin bindiği klasik bir lunapark baş yapıtı, atlı karınca

















Nefis bir hamburger, fatihin ellerine sağlık onun speciallerınden bır tane daha
Gerçek bir kurt LOVE



 Uçakların arkalarında bıraktıklar dakikalık duman bulutları benim her zaman farklı şeyler düşünmeme vesile olmuştur.
Ben cidden limanlara aşığım; bir gün limana bakan bir evde oturacağım


Marmara üniversitesi güzel sanatlar fakültesi grafik baskı atölyesinden görüntüler. Sevinç arkadaşımı beklerken sıkıntıdan çektiğim kareler 




 Dondurmalı waffle


Son zamnlarda cüzdanlarımız bir kenara bırakıp taşıması da daha rahat olan kartlıklar.


siyah deri - BEYMEN

kuru kafa desenli - KARINCA

bej kartlık - ZEYNEP TOSUN
Son olarak ta xoxo dergisinde gördüğüm ve begendıgım dondurmalar.


                  son zamanlarda ki uzun zamandır bir şey paylaşmıyorum ne stil önerileri nede mekanlar, artık blogla daha fazla ilgilenmenin zamanı geldi; yeni postlar da görüşmek üzere.



                                                Bu blogda gördükleriniz sadece gerçekler :)

No comments:

Post a Comment