Friday, December 31, 2010

my jewelry


En çok sevdiğim ve genellikle gömlek giydiğim zaman taktığım ismimin ve Karl Lagerfeldin  yazılı oldugu kolyeler

 
 my design
Ne kadar çok ağır olsalarda gümüş künyelerimden vaz geçemiyorum . Dışarıdan eve geldiğim zaman ilk çıkardığım şeyler onlar oluyor ..
 Swatch un Pop serisi saatlerini çok seviyorum yüzlerce modeli var ben bu saatleri çok iddalı oldukları için genelde çeket pantolon kombinlerimde ayakkabıyla kombinliyorum ..

Aksesuarlar ve takılar aslında küçük dokunuşlarla büyük farklılıklar yaratabileceğiniz ,aynı zamanda  cok basit sade gözküken kıyafetlerinizi canlandıracagınız çok önemli malzemeler ; ben takı kullanmayı cok seviyorum özellikle üst üste bileklikler yüzükler vs ,  size verebileceğim tüyolar çok iddalı giyindiyseniz eyer kesinlkikle daha az dikkat çeken ve sade takılar kullanın , böylece hem gözü yormaz hemde çok sağlam bir kombin yapmış olursunuz ,şayet çok sade giyindiyseniz  takacagınız abartılı gösterişli takılarla  kombininizi daha iddalı ve çekici kılabilirsiniz .....

No comments:

Post a Comment