Friday, December 31, 2010

YILBAŞINDA NE GİYSEM !!!!!


 yılbasında ne giyeceğime karar veremedim ama iki tane altarnetif düşündüm biricisi  görmüş oldugunuz  siyah smokin  çeket ,içine beyaz fila detaydı benim tasarımım olan beyaz gömlek ,altınada  H&M den aldıgım deri baskılı siyah kot ve bagcıklı ayakkabı ...
hasan koca

kuşak ..

ve üstteki kombinim için kırmızı papyon :D

 diğer altarnetifim   beyaz Copy Righyt  çeket , tasarımı Ümit Ünal a ayit  çok sevdiğim siyah gömlek , Loft beyaz pantolon ...
ve tabiki siyah gömlegin üzerine beyaz papyon .....


 VE şimid sıra sizde  Yılbaşı gecesi evde olun yada olmayı ;(ben evde olucam güzel bir party hazırladık ) kesinlikle herkez şık olmalı  !: Ayrıca şunada dikkat çekmek istiyorum şık değince aklınıza abiye gelmesin ! çok rahat kıyafetlerlede çok şık olabilirsiniz bence yılbaşı gecesi kesinlikle kadınlar  topuklu ayakkabı giymeli ; Erkeklerde kesinlikle çeket   ve gömlek giymeli ....

No comments:

Post a Comment