Tuesday, May 31, 2011

bu çatıda son kare !

         Uzun zamandır  blog da hiçbir şey paylaşamıyorum . yaza merhaba derken festivallere , etkinlik lere vs şeylere gidemiyorum ; bunların hepsinin bir açıklaması ve sebepleri var .Finallerim başta olmak üzere ;Üç yıldır beraber yaşadığım ev arklarımla artık ayrılıyoruz bu benim için gerçekten üzücü çünkü üç yıldır evinizi paylaştığınız , hastayken yanınızda olan hep beraber zaman geçirdiğiniz insanları bir anda hayatınızdan çıkartmak zor bir şey .   Ben normalde Göztepe de oturuyorum ve hayalini kurduğum ama taşınmak için doğru zamanı beklediğim galata ya taşınıyorum artık bu benim için ne kadar sevindirici olsa da tek yaşama faslını şuan için düşün miyorum . Onun dışında şuan taşınacağım evi ,home ofis olarak kullanıcam ve buda bana farklı şeyler kazandıracak şimdilik bu kadar .

Post un isminin açıklamasına gelince burası bizim şuan oturduğumuz evin çatısı;  ben burayı çok seviyorum ve birçok fotograf çekımımı de burada gerçekleştiriyorum . ama artık bu fotoğraflar burada çekindiğim son kareler.


Bu arada saçlarım sinirlendim ve kestim aslında kesmemde yazında büyük etkisi var ama herşey üst üste gelince saçımla uğraşmak istemedim :)

Yazın en çok şortlarla bot giymeyi seviyorum.  Bir çok kişi bu sıcakta ayakların pişmiyor mu ? diye soruyor . Burdan tekrar cevaplıyım sanırım orjinal deri oldukları için ayaklarımı yakmıyor hatta spor ayakkabılardan bile daha iyi ...


short - MANGO
body - H&M
boots- ASGARI
vest - HASAN KOCA
bag - MANATTHAN PORTAGE
belt - MANGO

No comments:

Post a Comment