Sunday, May 1, 2011

HELLO SUMMER ?

   Evet yaz geldi mi ? Gelecek mi ? Bilinmiyor ama en azından İstanbul için henüz gelmedi  ve  ben sortlara t-shirtlere bakıp hala iç geçiriyorum. Ama artık dayanamadım ve bugün bütün şortlarımı meydana çıkarttım ;çıkartmışken sizin içinde üzerine afiyetle giydim dışarıda giymeyi çok isterdim ama bir dahakine artık

   Yaz geliyor ve  artık renk skalasının o muhteşem iç  açan renklerinden yararlanma vakti. Ne kadar erkeklerin bundan çokta yararlanabildiğini söyleyemesem de gün geçtikçe renkli giyinen erkeklerin sayısı artıyor.  Bende yazın benim ana rengim olan beyazın dışın da ;  maviler ,sarılar ve rengarenk pantolon ve şortları giymeyi sevenlerdenim .



                                                                          shoes -NIKE
                                                                        shirt- VİNTAGE
                                                                         shorts - H&M
                                                                        belt - MANGO
                                                                 jacket - VAKKO ROMA
                                                                   wristwatch - SWATCH
                                                               bag - HASAN KOCA ( 50 TL)
                                                                    sunglasses - SAFILO

No comments:

Post a Comment