Thursday, June 30, 2011

burdur lake

         Sonunda beklenen tatil başladı . Tabi bahsettiğim başlangıç bundan 10 gun onceydı . İlk durak Eskişehir di Eskişehir de ,hava şartları ve canımın istememesi sebebiyle bir kare fotoğraf bile çekmedim . Teyzemlerde olduğumuz için genelde 2 yaşındaki kuzenimi sevip sürekli olarak ev yemekleriyle tıkındım Eskişehir in ardından Burdur da geçtik Burdurda ailemin yanına geldim burada sadece 2 gün kalabildim.  Bu 2 gün  piknik yapmakla geçti sizin için bu fotoğrafları çektik :) şuan Antalyadayım yeni görseller için beni takip etmeye devam edin :)
        Burdur gölü şehir merkezinde  olan bir göl,  çevresi çam ağaçlarının sık olduğu bir ormanla çevrili. Piknik yapmak için hem ormandan hemde gölün yakınlarından faydalana bilirsiniz . Bunları yapmasanız bile sırf güneşin batışını izlemek için buraya gelinmeli . Çünkü burası Türkiye de güneşin en iyi  battığı üçüncü yer olarak geçiyor...
                                                                    shorts - H&M
                                                                       tshir - H&M

                                                                             shirt - HASAN KOCA


   Göl kükürtlü olduğu için çevresi beyaz tabakalarla çevrili , onun dışında gölün kenarında bulunan kükürtlü kül çamurlarıyla vücüdunuza bakım yapabilirsiniz




                 mangalda mantar en çok sevdiğimden .........

No comments:

Post a Comment