Monday, November 28, 2011

Ceylan: 'O kadar pişmanım ki '

Ceylan çocukluk döneminde yaptığı hatayı anlattı
Ceylan, '2. Sayfa'da yaptırdığı estetiklerle ilgili samimi itiraflarda bulundu: "16 yaşımdayken ilk burun ameliyatını oldum. Hatalı bir operasyon olduğu için 4 ameliyat daha geçirmek zorunda kaldım. Şimdi o kadar pişmanım ki anlatamam. Burnum yüzünden sağlığımı kaybettim. Uçakta seyahat ederken kulak zarım patladı. Hastanelik oldum. Kulağıma tüp taktılar. Doktorum 'Bir trafik kazası geçirsen, sana suni teneffüs yapılamayacak durumdasın. Hayatını kaybedersin' diyor. Doğru dürüst nefes alamıyorum. Ve uçak seyahatlerinden sonra hastanelik oluyorum. Yolculuğum ağrı içinde geçiyor" dedi.Ceylan 19 Mayıs Üniversitesi İktisad Fakültesi'nda okuyan kızı Melodi'den bahsederken göz yaşlarına hakim olamadı.

No comments:

Post a Comment