Monday, November 28, 2011

Yalan haber yapanları kınıyorum

Beyaz Tv'nin güzeller güzeli sunucusu Ece Erken Beyaz Gazete'ye samimi açıklamalarda bulundu.
Duygusal ve sade bir dünyam var diyen Erken,” Eski nişanlım Davut Güloğlu ile iyi iki arkadaş olmuştuk. Bir anda ona aşık olduğumu sandım ve gelişmeleri herkesin gözleri önünde yaşadık. Nişanlandıktan sonra aramızda aşk filan olmadığı ortaya çıktı. Ben sadece aşık olduğumu sandım. Ayrılık nedenimiz budur. Biten bir ilişkinin arksından konuşmazdım. Ancak Beyaz Gazeteye güvenim sonsuz olduğu için ilk size açıklıyorum. Özel hayatımda hiç kimse yoktur. Kalbim tamamen boştur. Yalan dolan yakıştırmaları ben bile üzülerek izliyorum. Örneğin geçen gün arkadaşlarımla eğlenmeye gittim. Mekandan çıkarken arkamdan gelen bir bey ile adım çıktı. Ne alaka anlamadım. Şuan dünyanın en yakışıklı adamı da olsa bir ilişkiye hazır değilim. Ve yalnızım. Bu tür yakışıksız haberleri yapanları ayıplıyor, hatta kınıyorum. ”diye konuştu. TORUN İSTİYORLAR DA ADAM NEREDE Annesinin sürekli kendisinden bir torun istediğini belirten Ece Erken, “Evlilik ve torun konusunda ailem de haklı, ancak torun olması için evlenmem gerek, Ama ortada adam yoktur. Adam olmadan nasıl torun olur. Hakkımdan hayırlısı Yaradan benim de kısmetimi yazdı ve beni bir yerlerde bekliyor. Zamanı gelince elbette evleneceğim ” dedi

No comments:

Post a Comment