Thursday, December 22, 2011

Ivana Sert'i şaşkına çeviren olay

Eski manken yeni sunucu Ivana Sert üç kaburgasını kırdığını günlerce anlamadığını söyledi.


Ivana Sert, "Sırtımda bir ağrı vardı. Ancak ben dansa devam ettim. MR çekince ortaya çıktı. Çok şaşırdım" dedi.

Yok Böyle Dans yarışmasına bu hafta katılmayan Ivana Sert'in provalarda kaburgasından sakatlandığı için yarışamayacağı açıklandı. Sert'e nasıl sakatlandığını sorduğumuz zaman oldukça ilginç bir yanıt aldık. Sosyetenin ünlü ismi, 3 kaburgasının ne zaman nasıl kırıldığını bilmiyordu.

FİLMDE ÇIKMADI

Ivana Sert şunları söyledi: "Provalarda ne düştüm, ne de sırtımdan bir darbe aldım. Son dansımdan bir hafta önce bir ağrı hissettim sırtımda hemen ağrı kesici aldım. Geçmeyince film çektirdim ama kırık çıkmadı. Ardından oğlum Ateş çok rahatsızlandı. Hastanaye yatırdık o sırada ağrım arttığı için MR çetkiler. Orada 3 kaburgamın kırık olduğu anlaşıldı. Çok şaşırdım çünkü sırtıma bir darbe almamıştım. Şu anda sırtım tamamen sıkı sıkıya sarılı vaziyette. Kaburgalarım komple bandajlı. Dans yarışması için provalara ne zaman başlayabileceğim muayenede belli olacak."

SAĞLIK ÖNCE GELİR

Ivana Sert kaburgalarının kaynamaması durumunda yarışmaya katılamayacağını belirterek, "Yarışmadan çekilmeyi hiç istemiyorum. Doktorumun söylediğine göre kırık kaburga ile dans yapmak çok tehlikeliymiş. Biraz daha üzerine gitseymişim çok kötü sonuçları olabilirmiş. İyileşmeden dans edersem kaburga kemikleri akciğere zarar verip zedeleme yapabiliyormuş. Dansı çok seviyorum ama sağlığım daha önemli" dedi.

'Bugün Ne Giysem'e devam

Hafta içi 5 gün yayınlanan 'Bugün ne giysem' isimli moda programında da sunuculuk yapan İvana Sert o programa katılabildiğini belirterek şöyle devam etti: "Kıyafetimin altında vücudum bandajla sıkı sıkı sarılı, bir sandalyeye oturup programa devam edebilirim. Ancak dans etmek çok riskli. O konuda doktorlara danışmam gerek."

No comments:

Post a Comment