Friday, January 6, 2012

Türkiye'nin yeni ikoncanı!

Demet Akalın'a sert yanıtlar verdi..


Kendisini Türkiye'nin 'ilk ve tek showgirl'ü ve yeni ikoncanı olarak tanıtan Nazlı Hamarat, Demet Akalın'a yanıt verdi. Demet Akalın'la polemiğe girmek istemediğini söyleyen Hamarat, "Benim kendisiyle bir alıp veremediğim yok. Neden beni takıntı haline getirmiş onuda bilmiyorum. Müzik piyasasında sağlam biryere konumlanmış olsa rekabet içerisindeyiz diyeceğim ama o da yok" dedi.

Hamarat, "Demet Hanım, benim özel gecelerde giydiyim kıyafetlere ve fiyatlarına takmış. Sadece şunu söylemek istiyorum. Dünya üzerinde belirli bir yere gelmiş, toplum tarafından takip edilen, gerek yaptıkları işlerle gerekse özel hayatlarıyla kendilerine hayran kitlesi oluşturmuş ünlüleri katıldıkları davetlerde bir incelesin" derken, "Özllikle kadın sanatçılar katıldıkları özel gecelere birbirinden farklı, pahalı ve şık kıyafetle gelirler. Bu katıldıkları o organızasyona , gazetecelere, konuklara ve hayranlarına saygılarının göstergesidir. Kimse şahsi egosunu tatmin için kıyafete servet harcayıp o tarz gecelere katılmaz. Bu yaptığı işin ve bulunduğu konumun gerekliliğidir. Ben de o gece aynı mantelite ile hareket ettim. Demet hanımın bu kültürü tam oturmadığı için beni ve giydiğim kıyafeti algılayamaması normaldir. Kendisi eminim Paris Hilton'u da eleştiriyordur" şeklinde konuştu.

No comments:

Post a Comment