Tuesday, January 10, 2012

Ünlü futbolcu 'Cicişler'e mi özendi?

Galatasaraylı futbolcu Sercan Yıldırım nam-ı diğer Cicişler Esra- Ceyda Ersoy kardeşlere özendi! Bir köpek alan ve köpeğin adını 'Baileys' koyan Yıldırım, fotoğrafını Twitter'da paylaştı


Sercan Yıldırım, fotoğrafı koyduktan sonra, "Bu güzeli şimdi aldım. Adını ne koysam acaba?" dedi. Sonrasında takipçilerden, "Çok tatlı", "Formaya kurban" gibi yorumlar geldi.

Esra- Ceyda Ersoy kardeşlerin takipçileri ise, "Cicişlere özenmiş" şeklinde tepkiler gösterdi.

Yıldırım, "Cicişlere özendin" diyen takipçilerine Twitter'dan, "Arkadaşlar ben Esra ve Ceyda Hanım'ı tanımıyorum. Köpeğimin adını da bir arkadaşım koydu ben de beğendim" yazdı.

Cicişler de Yıldırım'a "Seni tanımıyorduk. Takipçilerimizden öğrendik. Baileys bizim köpeğimizin adı. Sen yeni almışsın. Bizimki üç yaşında, adını değiştir. Köpeğinin adını Malibu koy" dedi.
Yıldırım, köpek olayına, "Arkadaşlar lütfen artık konuyu kapatın. Bir köpek yüzünden saçma saçma şeyler yazıldı. O yüzden kapatalım konuyu" yazdı.
YENİ BİR AŞK MI?
Bu arada Ceyda Ersoy da durmadı. Ersoy, Sercan Yıldırım'ın kendisine Facebook'tan yazdığını dile getirdi ve bir fotoğraf paylaştı.

Fotoğrafta, Yıldırım'ın Ceyda Ersoy'a yazdığı mesajlar görünüyor. Ceyda Ersoy, "Normalde bunu söylemezdim, söyleyecek olsam mesaj tarihlerine bakarsanız o tarihlerde söylerdim" şeklinde bir not paylaştı.

No comments:

Post a Comment