Friday, May 25, 2012

Burcu Kara 1 ayda nasıl zayıfladı?

Boşanma kararından sonra hızla kilo veren Burcu Kara bir ayda dört kilo zayıfladığını açıkladı.

Dukan ve Karatay diyeti yapanların aksine oyuncu, "Dukan, Karatay yalan. Ben binicilikle kilo verdim" dedi.
Kendisi gibi oyuncu eşi Buğra Gülsoy’la 10 aylık evliliklerini bitirme kararı alan Burcu Kara, hızla kilo vermeye başladı. Sıkıntılı günler geçirdiğini belirten oyuncu, şimdiden dört kilo verdiğini açıkladı.
FAZLALIKTAN KURTULDU
Kafasını dağıtmak için kendine yeni bir hobi bulduğunu ifade eden oyuncu, binicilikle fazla kilolarından kurtulduğunu dile getirdi. Etrafındaki kişilerin Dukan ve Karatay gibi sıkı diyetler yaptığını belirten Kara, "Oyunun prova sürecinde kilo almıştım. Onlardan kurtulmak istedim. Etrafımdaki herkes Dukan ve Karatay diyetine bölünmüş durumda. Ben sağılıklı beslenme ve binicilik yaparak kilo vermeye çalıştım ve başardım" diye konuştu.
Çalışmaktan kaçmam
Dizi setlerinin yoğun temposuna ayak uyduramayan sanatçılar için Burcu Kara, "Yorgunlukmuş, paraymış, çalışma koşullarıymış hiç birini önemsemem" ifadesinde bulundu. Çoğu sanatçının çalışması daha kolay olacağı için Sitcom’u tercih etmesi üzerine oyuncu, "Sit com yapmam. Bir işte daha az çalışırım daha az yorulurum diye mantık yok."

No comments:

Post a Comment