Tuesday, January 4, 2011

           Bugün neredeyse sabahın köründe kalktım ;tekrar uyumak istedim ama uyku tutmadı , dünde bahsettiğim gibi Kadıköydeki bir kaç işimi ve  Forum İstanbul a  gitmek için evden çıktım  Kadıköydeki işlerimi hallettikten sonra ,son gaz Forum İstanbulda aldım solugu  ,girmediğim magza kalmadı diye bilirim neler almadımki  Nike dan eşofman altı , H&M den görmüş olduğunuz Lanvin marka mavi ayakkabıyı , gene H&M den t shirt , eldiven ,elimdeki kürklü şapkayı hemen sonra diğer magzalara girdim çıktım çok üzülerek söyliyorumki malesef bu sezon bütün markalar nerdeyse adeta birbinin kopyası olduğu için H&M dışında başka markadan birşey alamadım ,ardından İkea ya geçtim eşya almamak için kendimi zor tutmuş olsam da  Aydınlatma hastası birisi olarak  yerden metal renkte bir lamba aldım , İkeanın nefis isveç köftesinden yemeden geçmedim tabi, oradan p
Praktikere gittim neden gittim bilemedim  ama içeri girince bir tane de oradan tabela aldım çıktım .Tam metroya yönelmiştimki H&M den almış olduğum mavi ayyakkabının içimde kalan pembe rengine bakmaya gittim ,dayanamayıp  onuda aldım . Arkamdaki kadın - ay bunları kim alsın demiştik bak almışlar demesi kulağıma ilişti  .... Uzun süren yorucu alışverişin ardından Setenay aradı Hasan napiosun sana gelicem diye bende evde geçiyorum gel dedim ve görmüş olduğunuz fotoları cektik Setenayın ellerine şağlık ...












styling:Hasan KOCA  photograpy:Setenay GUAŞE

No comments:

Post a Comment