Friday, January 21, 2011

UZUN ARADAN SONRA..

                         İki haftalık uzun bir aranın ardından ,sizlere yazabiliyorum ,final haftasıydı gym di derken uzun bir süre nete girmeyi bırakın pc mi bile açamadım .Bu süre zarfı içerisinde nelermi yaptım; notumu yükseltmek için seçtiğim temel sanat dersinin dosyası için baya bi çalıştım resimde görmüş olduğunuz 100x 70 ebatındaki portre soyutlamasını yaptım aynı zamanda  strüktür çalışmasını bu iki çalışmanın dışında bir ışık gölge çalışmam daha var o çok iyi olmasına rağmen bunları sızınle paylasmak istedim ...


                    Görmüş olduğunuz sehpa, uzun zamandır yapmak istediğim ama bir türlü başına geçipte yapamadığım bir şeydi , genellikle yük taşımacılığında kullanılan tahta kısmını  hemen evimizin yanındaki marketten istedim sanki fabrikadan benim için göndermişler yepyeni . Eve çıkartana kadar öldüm çok ağır .Koşarak sokağımızın köşesindeki hırdavatcıya gittim ve görmüş olduğunuz tekerlekleri alıp monte ettim çok basit birşey ,ama sevmiş olduğum mekanık inşaat havasına tam istediğim gibi uyuyor ...
              Bu avizeyide sizinle paylaşmak istedim .Ben tam bir aydınlatma hastasıyım odamda tam 30 tane aydınlatma var buda yeni eklendi .
             Seyfi Dursunoğlunu yani Huysuz Virjini bende çok sevenlerdenim yapmış olduğum sahaf gezisinde bulup elimden bırakmadığım  basım tarihini görüncede bu kadar uzun zamandır sahip olmadığım için bir of çektiğim ,okurken elinizden bırakmak istemeyeceğiniz bir kitap..

No comments:

Post a Comment