Monday, January 3, 2011


           Dün akşam Do Consept butiguenin kurucusu Tasarımcı arkadaşım Dilek Orakcı aradı . Hasan yarın star gazetesinden röportaj için gelecekler ; Pazartesi bir gibi burada olurmusun dedi ...   Bende bugün Fransız Sokağında bulunan DO! Consept butigue ye gittim; Röportaj çok keyifli ğeçti . Ben ve Dileğin haricinde Simge Milli adında başka bir tasarımcı arkadaşımızda oradaydı ; Röportaj ve çekimin ardından Simge arkadaşımla  Galatasaray Lisesi çevresindeki  sahafları gezdik ,  ben her zamanki gibi  yazın kaybettiğim Vogue Türkiyenin .5 sayısını aramakla cebelleşiyordum .; Sonunda biraz cebelleştikten sonra buldum  oradan Beyoğlundaki  magazalara girip çıkıyorduk ben resimde gördüğünüz  deri ,kot karısımı Mango çeketi cok begendım ve hemen aldım...Bu arada:  Şuan bütün markalarda deli gibi indirimler başladı  bence bu  fırsatı değerlendirin bedenler bitmeden !  ben  yarın kendimi Forum İstanbul a atıcam , gözlemlerimi sizinle paylaşırım ...

  


     Adidas giyinmeyi seven birisi olarak Nike ın populer bu modellerine hayır diyemiyorum ...Görmüş olduğunuz  modeli sadece Türkiyede  Galatada Camekan Sokakta bulunan Lastik Papucta bulabilirsiniz ; onun dışında internetten alabilirsiniz ....

No comments:

Post a Comment