Wednesday, October 26, 2011

Black

Siyah rengi bende çok sevenlerdenim sadece kıyafet olarak değil mobilyalarda,mekanlarda,arabalarda her yerde seviyorum.Zaten sevmeyen de yoktur.Genelde siyah bir parça giyeceğim zaman bunu beyazla yada canlı başla bir renkle dengelerim. Ama bugün simsiyah giyinmek istedim nedense , gerçi çantam da beyaz.  Bir şekilde dengelemek istemesemde dengelemiş oldum.

                Bugün sabah kahvaltımı yaptıktan sonra işlerimi halletmek için Galata'da ki bankalar caddesine çıktım.İşlerimi hallettikten sonra cihangire ressam arkadaşlarım Merve ve Yusuf'un  yanına kahve içmeye gittim.Onlar resim yaparken uzun uzun muhabbet ettik. Günün anısına da Merve bu kareleri çekti.

                                  jacket - VINTAGE    pant - ZARA     shirt - ÜMİT ÜNAL   bag - HASAN KOCA

No comments:

Post a Comment