Sunday, October 23, 2011

red fort !

                           Cumartesi gecesinden kalıp;  Pazar günü Sevinçle güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra fotoğraf çekmek için dışarı çıktık. Galata, Karaköy istikametinde gezinirken daha önce hiç görmediğimiz bir çıkmaza girdik, ve çok etkilendik. Neredeyse zamanımızın bir çoğunu burada geçirdik. Evden çok geç çıktığımız içinde güneşin son saatlerini değerlendirebildik.


            Burası Küçük bir kale ve sur kalıntısı. Şuan için arazi araç girmesine falan kapatılmış ,çok arada bir yer. Zaten en kısa zamanda   restore edilip ziyarete açılsa ne kadar güzel olur.                   

                                     body -H&M     jean -MANGO  boat - JACK jacket - VINTAGE
                                                           photography - Sevinç Hamzayeva
                                                            YER- İstanbul Galata/Karaköy
                  En çok hoşuma giden karelerden bir tanesi. Hep bir caddeden karşıya  geçerken bir fotoğrafım olun istemişimdir, sonunda oldu ,  ışık renkleri çok hoş.
                         Burası kalenin ana kısmı , buraya girilen bir kapı  yok; ben buraya nasıl tırmandım merak ediyorum . çok tehlikeli bir şey yaptım aslında. Siz giderseniz böyle bir şey yapmayın çünkü o riske degecek bir şey yok.

Bu rengi cidden seviyorum . 
Güzel bir yeni hafta diliyorum.
X.O.X.O HASAN KOCA 


No comments:

Post a Comment