Tuesday, October 18, 2011

school time

                 Bu aralar  en güzel yaptığım şeylerden bir tanesi düzenli olarak okula gidip ,gelmek . Malum 1 sene okulumu uzatan ben , artık daha fazla okulu uzatmak istemiyorum ve biran önce mezun olmak istiyorum.
             Havalar çok kötü bir şekilde bir anda soğudu. Bu yüzden insan sokağa bile çıkmak istemiyor. Şortları askılı badileri şimdiden çok özledim.
Çantamda üç sene önce üniversite için istanbul'a geldiğimde ,aldığım ilk vintage ürün .

Şapkamdan bahsetmek istiyorum biraz merak edenlerinizde vardır diye . Şapka 2. dünya savaşından kalma Alman tankcı şapkası . Bu şapkayı  geçen sene By Retrodan almıstım .

                                                              jacket - OPTIMO
                                                              shirt - ELIO BOSSI
                                                              jean - MANGO
                                                                bag - VINTAGE
                                                                 hats - VINTAGE
                                                             sweaters- handiwork
                                     
 Bugün eve giderken çektiğim iki kare ; O soğukta nasıl durdum çektim bende bilmiyorum .
                                                                            X.O.X.O  HASAN KOCA

No comments:

Post a Comment