Monday, July 30, 2012

Vadi yine yaptı yapacağını

Vadi yine yaptı yapacağını
Kurtlar Vadisi Pusu'nun takipçileri yeni yayın dönemi tanıtım filmine hayran kaldı.
 


Ortadoğu ve Balkanlarda milyonlarca hayran kitlesine sahip Türkiye'nin en sıkı takip edilen ve en uzun soluklu dizisi Kurtlar Vadisi Pusu için hazırlanan tanıtım filmi sosyal medyada tıklanma rekoru kırdı. Pana Film tarafından açıklama yapılan Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni kanalı ATV'de yayınlanan bu görüntülerde fenomen dizinin 10 yılını anlatan kısa bir tanıtım filmi çekildi.

Bu tanıtım filmi Vadi hayranlarının duygularına tercüman oldu. Vadi sevenleri için hayatlarının 10 yılında çok şey değişmişti belki... Değişmeyen tek şey vardı o da "Vadi aşkı"... Çünkü 10 yıldır hayatlarının her dönemimde Kurtlar Vadisi vardı ve olmaya devam edecekti. Bu muhteşem tanıtım filminde Vadi takipçilerinin yaşadığı duygular ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Beğeni yorumları yağdı, telefonlar kilitlendi...

İşte Kurtlar Vadisi Pusu hayranlarının merakla beklediği o tanıtım filmi ve gelen yorumlardan bir kaçı....




Burak Köseoqlu-on yıl degıl 100 yılda ızlerızzzz :)

Abdurrahman Serenay -Bitmesinde nereye hangi kanala geçiyopsa geçsin kafayı bu dizide buluyorum ya süper

Mehmet Hemşinli - Helal olsun. Başka ne söylenir bilemedim...

Leyl-i Lal- Hayatımda herşeyin değiştiği şu 10 yılda tek değilmeyen vadi aşkı oldu.Bize bu gururu yaşattığınız için size sonsuz teşekkürler.Yolunuz açık olsun.Biz hep sizinleyiz!♥


Alper Özdem -her zamanki gibi mükemmel olmuş...

Burak UsLu -Süper ..

Rıdvan Selim Balcı- ŞAHANEEEE

Cobo Bouw- Gercekten harika bir fragman olmus. cidden 10 yildir izliyorum ve muptelasi oldum. sezon aralarinda pusuyu internetten seyretmedim ama ilk kurtlar vadisini surekli seyrediyorum durdurup durdurup izliyorum. ellerine saglik arkadaslar uyuyan turkiyeyi uyandirdiniz. size kendi adima minnettarlarimi sunuyorum.

şuan tv ye baktığımızda eşi benzeri olmayan izlenebilecek tek dizi değil midir? :)

Eko Ekoo- cakir oldu kimse izlemem dedi muro geldi devam dedik muro giti zaza geldi murosuz izlemem dedik iste zaza geldi daha cok kisi gidip gelecek biz kurtlar vadisinden gecmeyecegiz

Fatih Aydemir- ya bu fragman tam beni anlatıyor:)) 2003te össden başlayan macera bu kadr tutur ya:)

Ahmet Temiz -elinize sağlık yine ekrana kilitleneceğiz :)


Emine Izkeser Gür- ·güzell hadi bakalımmm 1hafta var bi hafta yokk olmasınnda

Ufuk Demirci - çok enterasandır acayip duygulandım... hakikaten 10 sene neler götürdü neler getirdi.... ama formata bu kadar bağlı ve bu kadar gerçekçi bi dizi daha yok... sağolasın raci...

Mustafa Tunahan Çiftçi -hem 10 senedir bölümleriyle, hem yaptığı filmlerle gerçekten vadi harikaydı.türk sinemasında tartışmasız en iyi dizidir.o kadar çok egereksiz, ahlaksız dizler var ki vadi her zaman verdiği mesajlarla öne çıktı.helal olsun demek lazım.

Selahattin Sarı -
Vadi'nin 10. Yılında ATV'deyiz !
Her Daim Yanınınızdayız
!

No comments:

Post a Comment