Thursday, February 17, 2011

HASANKOÇA ' TI

                           Bu ara havalar çok sıkıcı ,insanın canı ne dışarı çıkmak istiyor, ne de bir şey yapmak. Bugün karabasanların elinden zor kurtularak  uyandım . Ev arkadaşımla kahvaltı yaptıktan sonra ,cansıkıntımı gidermek için bir şeyler aradım . kapının arkasında duran ,kendi tasarımlarımın olduğu çanta gözüme ilişti , bende hemen kafamda bir kurgu yaptıktan sonra fotoğraf çekmeye karar verdim ve hemen işe koyuldum ...

Bu elbiseyi kendim yaptığım için degil ,gerçekten çok begeniyorum .Gerçi bu tarz elbiselerin hepsini beğeniyorum , yüksek topuklu botlarla kombine edildiği zaman daha çok beğeniyorum.  Bu arada sahip olmak isterseniz gmail hesabımdan iletişime geçebilirsiniz . 

                            Erkekler için az seçenek var diye yakınan bir çok insan var, bende bazen bundan şikayetciyim ,ama kendime istediğim şeyleri yapabildiğim için çokta rahatsız olmuyorum, ama  benim yaptığımı doğal olarak herkez yapamaz, buda kendim için yaptığım ve daha sonra gören bir çok arkadaşımın daha fazla yapıp satmam konusunda baskılarına dayanamayıp satısa sunduğum bir yelek ,bu yeleğede sahip olmak isterseniz gmail hesabım size çok yakın ,benimle iletişime geçin






MEN

MEN



KEMER/BELT
Bu kemerler hem korse şeklinde, hemde düz bagcıklı. İster eteklerin üzerine kemer olarak , ister pantolonlarınızın üstüne kuşak olarak kullanın . Ayrıca düz bağcıklıları erkeklerde pantolonlarının üzerine kuşak olarak kullanabilir


                       Bu etnik ve degerli taşalarla yapılmış aksesuarları Ümit Ünalın bebekteki butiği için yapmıştım .Malzemeler ipek kumaş, degerli taş ve gümüştür .





MEN

MEN


PHOTOGRAPHY : HASAN KOCA  

No comments:

Post a Comment