Monday, February 14, 2011

İSTANBUL FASHİON WEEK / 3.GÜN

                         İstanbul moda haftası biteli haftalar oldu, ama yayınlayamadıgım o kadar cok fotograf varkı ,hangısını yayınlayayacagıma karar veremıyorum bile, bugün biraz zaman ayırıp sizin için 3. günden görseller hazırladım ...
DEMET EVGAR

NUR AYSAN

UMUT EKER / SİMAY BÜLBÜL /MEHMET TURGUT


ECE SUKAN

BENGU




                                                          ÖZGÜR MASUR FASHION SHOW


                           Özgür Mashurun defilesini  birçok ünlü izledi .Bu simalar kuşkusuz Özgür Masur tasarımlarını giyen kişilerdi .Özgür masurun bu kolleksiyonu  dantel ve püskül ağırlıklıklıydı .Ben diğer kolleksiyonlarına göre, bu kolleksiyonun ,sadece daha farklı olduğunu söyleyebilirim .


BERİL KAYAR

TUGCE KAZAZ


 

AVVA  FASHION SHOW


PASCAL NOUMA


GAMZE  SARAÇOĞLU FASHION SHOW





     Gamze Saraçoğlunun bu kolleksiyonunu çok beğendim, özellikle zımbalı taytlara ve kırmızı parçalara bayıldım .Kolleksiyonun genelinde dik geniş yakalara yer verilmiş ....

DERİMOD FASHION SHOW

               Derimodun kolleksiyonu adı gibi ,deri parçalardan oluşuyordu . Deri parçalara parlak taytlarla ve üstlerle hareket katmıslar, kolleksiyon buram buram kalite kokuyordu . Defilenin finalinde sahneye Emre Altuğ çıktı .

EMRE ALTUĞ

EDA TAŞPINAR /BORA KOZANOĞLU

MAVİ FASHION SHOW

                 İFW boyunca en haraketli defile Mavinindi diyebilirim. Müzikler o kadar haraketliydiki oynamamak için kendimizi zor tuttuk. Kot kumaşların ,zincir ve derilerle birleştirildiği kolleksiyonu ben çok beğendim .Mavinin spor klasik çizgisine bu kolleksiyonuyla haraket getirdiğini düşünüyorum .



ben ;

No comments:

Post a Comment