Monday, February 7, 2011

İSTANBUL MODA HAFTASININ EN İYİ BAYAN KOLEKSİYONU // SİMAY BÜLBÜL, ZEMANIN SESLENİŞİ !!

                                    
                        İFW’nin ikinci günü saat 3'de Türkiye’nin deri üstadı diyebileceğim isimlerinden Simay Bülbül’ün defilesi var. Merakla Santral İstanbul’a gidiyoruz. Girişten kartlarımızı alıp defilenin yapılacağı salona geçiyoruz. En öndeyiz, elimde makine her an çekmeye hazır bir vaziyette defilenin başlamasını bekliyorum. Yasin, ben ,Merve. Bir an ışıklar karardı ve Simay Bülbül’ün her defilesinde olduğu gibi muhteşem bir müzikle defile başladı. Işıklar yanar yanmaz en ortada hazır bekleyen model ihtişamlı bir şekilde üzerimize geliyordu defileyi izlerken sürekli gözüm ince detaylara, kullanılan aksesuarlara ve bütün koleksiyona hakim olan el işçiliğine dikkat etmekle geçti. Koleksiyon aksesuarlarıyla ve genel bütünüyle o kadar itinayla hazırlanmıştı ki en çok izlerken keyif aldığım defilelerin içlerinde en iyisiydi . Bir ara gözüm defileyi izleyenlere kaydı ve herkes sürekli fotoğraf çekiyor ve her mankeni baştan sona inceliyordu. Merve ve Yasinle sürekli koleksiyonun iyiliğine şaşırmış derecede birbirmize bakıp gülüyorduk. Son olarak podyuma bir kadın kabilesinin tanrıcası gibi görünen beyaz deri detaylı gelinlikli manken çıktı ve alkışlar yükseldi. En çok alkışladığım tek defileydi. Genelde fotoğraf çekmeyi bırakıp alkışlayamam ama bunda alkışlamam gerekiyordu bir yandan fotoğraf çektim bir yandan alkışladım Simay Bülbül’ün ellerine sağlık, nefis bir koleksiyon olmuş. Kendisinin bu koleksiyonuyla dünyada farklı bir yere oturduğu hiç kuşku duymadan söyleyebilirim. Ayrıca şunu belirtmek istiyorum akedemik olarak 3 yıl moda eğitimi alan ve hala da almakta olan birisi olarak, tasarım boyutları bir yana, yapılan işçiliğin ve kalitesinin de çok başarılı olduğunu söylemek istiyorum .












PHOTOGRAPY :  HASAN KOCA

No comments:

Post a Comment