Thursday, April 28, 2011

GRİ


Bugun taksimde paris ece elmasla bulustum güzel bir çekim gerçekleştirdik tabi şuan görmüş olduğunuz çekimler değil .Bunlarda  bugün çekildi ama bahsettiklerim bunların dışında. Benim hem styling ını yaptıgım ve aynı zamanda çektiğim fotoğraflar onları baska bır yerde kullanıcagımız için şuan paylasamıyorum. Ayrıca burdan çekim için Paris Ece Elmasa da teşekkürler . 




Uzun zamandır gri renkte bir kumaş pantolon arıyodum ama bulamıyordum geçenlerde İGS nin  bir mağzasında buldum bu kumas pantolonu direk sizlerle paylaşmak istedim  . Kumaş pantolondan konu açılmışken bence kumaş pantolon çok rahat ve her türlü spor kıyafetle kolaylıkla kombinliye bilirsiniz.  Ben bu ara bu pantolonu uzun süre giymeyi düşünüyorum.

Botlar vintage . Arkasındaki zımbaları ise eski bir kemerimi keserek ben yaptım .
.


pant - İGS
boots - VİNTAGE
jacket - APART
t shirt - H&M
wristwatch- FOSSIL
cachet jacket - OPTIMO


No comments:

Post a Comment