Tuesday, April 19, 2011

you again

Şuan o kadar hastayımkı nezlemı oldum;  bademcıklerım mı sıstı henuz anlıyamadım. Bu gıdısle anlıyamıcamda.sizinde bildiğiniz gibi bloglar bır sure kapalı kaldı o kadar yogundumkı  ne uzulebıldım nede baska bır blog acmaya zamanım oldu. Bu bloglar acılalı 2. postum  diğerine yazı yazmaya zamanım bıle olmadı . Buna da cok uzun yazabılecegımı dusunmuyorum cunku eklemlerımın agrısı benı suan olduruyor . içinizden gecenlerı duyar gıbıyım madem bu kad hastasın nıye yatmıyorsun ! ama yatmakta bır yere kadar onun dısında : Bu postu yayınlamak zorundaydım cunku o kadar cok yayınlanmayı beklıyen post varkı zamanım olmuyor .

hafta sonu galatadakı ıslerımı hallettıkten sonra;  setanayın  yanına ugradım.
Ugramısken fotocekimeden olmazdı tabi; dedıkodular muhabbetler vs vs baya konustuk eğlendık




çanta tsarımı bana aıt
hasan koca bag

t shirt: H&M
shirt: H&M
jean : diesel
bot: M.sinan








bu çantalara bana ulasarak sahıp olabılırsınız ..



yasin atayılmaz

setenay guaşe

No comments:

Post a Comment