Tuesday, April 26, 2011

hello BODY

       Şimdi yaz geliyor,  malum tatil planları yapıyoruz  . Ama ! akla ilk gelen bikini ve mayoların içerisine nasıl girileceği  .
         Ben kendimden bahsetmek istiyorum biraz benim yağlarla bir sorunum yok   karın bölgemdekileri saymazsak .  Ama yaza kadar biraz daha kas yapsam fena  olmaz .  Yaz tatilini girmeden 2 ayım kaldı bu ayıda spor salonunda harcamak biraz zor gözükse de  başka çarem yok.
          Asıl erkekleri bırakalım da;  bence bu durumu daha fazla düşünen ve yoğun bir tempo içerisine giren bayanlar pazartesi günü spor salonuna gittiğim zaman bayanların birden iki katı derecede artması onların bu dertlerinin ne kadar çok olduğunu gözler önüne serer gibi benim onlara tasfiyem gün içerisinde yemek öğünlerini beşe çıkarmak ve bunun doğrultusunda her yemekten önce en az bir bardak su içmeleri ki bunu sabahları aç karna da yaparlarsa ne güzel olur  tabi su içerisine 1 kaşık elma sirkesi de vücudun yakamadığı yağları yakmasın da bir numara aslında. Sporda en önemli etken tabi ki. Bu yazıyı yazma planım ortada yoktu. böyle tasfiyeler vermekte en azından şuan için. Ama can sıkıntısı sonucu çekindiğim fotoları sizinle paylaşmak istediğim için altına da spontane olarak gelişen bu yazıyı yazıyorum.




 
         No name ayakkabıyı ilk gördüğüm zaman ne kadar kaba bulmuş olsam da sanki gardropumda olması gerekiyormuş gibi aldım  . kaç kere giydim diye sorarsanız 1 kere markete giderken giydim  .  en fazla 200 m falan gitmişimdir sanırım.   


           H&M den almıs olduğum bu sapkkanın üzerisinde hiçbirşey yokktu,  cok sade oldugu için taç ve ismimin baş harfini   yaptım.

shoes -NO NAME
suspended body -HASANKOCA
shorts - MAVİ
hat - H&M

No comments:

Post a Comment