Thursday, April 21, 2011

W LOUNGE İSTANBUL DAMAT/TWEEN PARTY

                          Bu postu  şimdiye kadar çoktan paylaşmış olmam gerekıyordu;  ama İstanbul Fashion Week boyunca , ordan oraya;  partıler, davetler, acılıslar o kadar cok kosturdukkı ! Şuan zaman bulup sızınle paylasabılıyorum .

      Yıllardır çizgisini bozmuyan Damat Tween markası : 3-6 subat 2011 de gerceklestırılen İstanbul Fashıon Week te   yenı koleksıyonunu tanıttı. Turk markası olmasına ragmen yurt dısında,  daha cok kitlelere ulasan ve adından daha cok bahsetıren markanın defılesı oldukca basarılıydı ben sıze defıleden cok partıden bahsetmek ıstıyorum cunku daha oncekı postlarımda defıleden baya bı bahsetmıstım .

              4.subat carsamba gunu saat 19:30 da baslıyan defılenın ardından.   Beşiktas Akaretlerde bulunan , Rihanna nın İstanbula geldıgı zaman kaldıgı.  W Hotel ın Lounge da Damat Tween ın duzenledıgı  buyuk bır partıyle gece devam ettı.  Bu davette kımler yoktıkı İstanbulun butun jet sosyetesı dıye adlandırabılecegımız herkez burada ıdı. Onun yanı sıra Turkıyenın sanat camıasından onemlı ısımleri de vardı .Ben bu partiye tasarımcı arkadasım Önder Özkanla katıldım ve  heryerde karsımıza cıkan Hakan Erkuşta buradaydı

Ama sunu belırtmelıyım. Party  o kadar kalabalıktıkı cok uzun sure kalamadık .





Deniz Berdan -Eda Taşpınar
                                           
Hasan Koca :/

Bora Kozanoğlu- Eda Taşpınar





No comments:

Post a Comment