Monday, April 25, 2011

Monday !!

           Sıkıcı bir Pazar günü kuşkusuz  adından belli değimli zaten Pazar o ne çirkin bir isim, pazartesiyi müjdeleyen  gün .  Neyse benim Pazar günüyle alıp veremediğim bir şeyde yok zaten .  Benim bu ara kendimle alıp veremediklerim  var.   Bir haftadır  hasta olduğum için market dışında evden dışarı adımımı atamıyorum .  İstanbul un yağmur yağmasa da sürekli kapalı olan havası beni iyice bunalıma sokuyor .
       Asıl üzerinde durmak istediğim  pazartesi günü teslimim var dersin adı buluş kompozisyon,  isminden hiçbir şey anlaşılmasa da  beklide okulda almış olduğum en iyi derslerden bir tanesi.  Bu derste tam anlamıyla renk  dahisi olabilirsiniz cidden  çok zor olsa da  bitirdiğiniz zaman   işte bitti, başardım gibi laflarla övünebilirsiniz  ama siz artık renk  adamısınız renkler e bakış  açınız değişiyor;  düz bir duvarda leke görseniz bile ona artık lekeden çok ,bir renk olarak bakıyorsunuz.

        Kısaca  dersten de bahsetmek istiyorum aslında bu ders Türkiye de sadece Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi tekstil  ve moda tasarımı bölümünde veriliyor  . 1 dönemde tam anlamıyla  45 tane iş yapıyorsunuz.  Yuh dediğinizi duyar gibiyim . Bende diyorum yuhhhhhhh
      Neyse biz bunu geçelim şimdi ben 1 haftadır sürekli  hasta olarak yattığım için çizim yapmayı bırakın; yapmayı düşünmedim bile,  ama bugün benim çizim günüm  pazar . Yarına teslimim var, ilham gündüz gelmez gece gelir,  havanın kararmasını bekler,  ışıklar yanar  , tv açılır ,ve masanın üzerinde duran kağıt  ve kalemler adeta bana bakarlar  hişt bakar mısın dercesine .
      Bu durum içerisinde yapabileceğim en fazla  5 iştir zaten bunun 3 işi de yarımdır.  Bununla yetinip yatmaya geçerim .



Sabah 10 suları uyanamıyorum karabasanlar gitmiyor.  Rüyam da   Kadıköyden  Eminönüne geçiyorum tam vapur kıyıya yanaşacak o da ne Eminönü karışmış.  taşlar ,sopalar havada uçuşuyor.   Bir süre sonra vapuru hedef alan töreristler   bütün cephaneyi adeta üzerimize boşaltıyor  ben burada korku panikle uğraşırken birden  doğuda sınır bölgede bir sınıfta buluyorum kendimi dersteyim tanımadığım insanlar  dışarıda çığlıklar, sesler yükseliyor  yüzlerce insan kırmızı üniformalarla  okulun önünden geçiyorlar  bir yandan ev arkadaşımın geldiğini zannedip uyandır beni diye  yalvarıyorum meğerse ben hala rüyadayım neyse ki zar zor uyandım . Rüya tabirlerine bakamadım bile ama  baya gerilmiştim
      Bir oh çekerek kalktım yataktan yüzümü yıkadım ve  masanın üzerindeki çizimlerimi toplayım okula gittim .




                                                                         shirt - DERİN
                                                                        bag- G.A ITALY
                                                                        jean-MANGO
                                                                        shoes-ADIDAS
                                                                 jacket-HIPERBOL CLUB

No comments:

Post a Comment