Saturday, July 30, 2011

Hande Ataizi: 'Malzemeyi iyi kullanıyorum'

Güzel oyuncu Hande Ataizi, 1.67 boyu olduğunu söyleyip "Ben de dünya güzeli değilim" dedi ve ekledi "Olan malzemeyi en iyi hale getirmeye çalışıyorum.."


SPOR YAPIYORUM

"Ben de dünya güzeli değilim. 1.67 boyum var. Olan malzemeyi en iyi hale getirmeye çalışıyorum" diyen Ataizi, bunun için spor yaptığını ve kendine çok iyi baktığını söyledi. Ataizi, "Sonuçta oyuncuyum. Malzemem bedenim" diye konuştu.

HAYATIM RENKLİ

Giyim tarzıyla da beğeni toplayan güzel oyuncu, insanların yaşam tarzlarının giyimlerini etkilediğini söyledi: "Küçüklüğümden beri hiçbir gruba dahil olmadım. Çok karışık arkadaşlarım oldu. Orada olmayı sevdim, burada olmayı sevdim. Hayatım da renkli oldu. Bunun stilime renk kattığına eminim."

No comments:

Post a Comment