Thursday, July 28, 2011

Özlem Tekin: 'Eşimle ilk heyecanı kaybettik'

Eşi Cem Öcal'la boşanma kararı alan ünlü rock'çı Özlem Tekin, "Ayrılmamak için elimizden geleni yaptık ama olmadı. Evimizi ayıralı 3-4 ay oldu. İlk heyecanı kaybettik" dedi


Ünlü rock’çı Özlem Tekin’in 2008 yılında evlendiği Cem Öcal’la boşanma kararı alması gündeme bomba gibi düştü. Öcal’ın "Biz neredeyse Özlem’le kanka olduk. Çok iyi arkadaşız; ama evlilik başka bir şey... Sadece evliliğimiz bitti, o kadar... Evlilik bitse de dostluğumuz ve iş ilişkimiz sürüyor" şeklindeki açıklamalarından sonra Özlem Tekin de ayrılık kararıyla ilgili konuştu.

YAPACAK BİR ŞEY YOK!

Tekin, şunları söyledi: "Evlerimizi ayıralı 3-4 ay oldu. Bu haber, mahkemeden önce duyulmasaydı iyiydi. Ama artık yapacak bir şey yok! Tabii ki, üzgünüm ama sonuçta kimse boşanmak için evlenmiyor ve hayat devam ediyor. Ayrılmamak için çok denedik; birbirimize çok fazla zaman tanıdık ama olmadı. Ayrılığın belli bir sebebi yok! Yazıldığı gibi ortada aldatılma olayı falan da yok! Elimizden geleni yaptık ama ikimizde de o ilk heyecan kalmamıştı. Evliliğim bitti ama küs değiliz. Arkadaşlığımız sürecek."

BENİM ’PİŞŞTİ’YLE SORUNUM YOK!

Özlem Tekin; Gani Müjde, Şafak Sezer ve Sanem Altan’la birlikte sunduğu ’Pişşti’ adlı programdan ayrılacağı haberlerine de şu yanıtı verdi: "Ayrılmadım, devam ediyorum. Bu haberler nereden çıktı, bilmiyorum. Benim ’Pişşti’yle sorunum yok, onların benimle sorunu varsa bilemem."

No comments:

Post a Comment