Wednesday, July 27, 2011

Tuğba Ekinci Hesap Olayını Aydınlattı...Adisyonu Şişirmişler!


Tuğba Ekinci'nin, önceki gün Suada'da hesap ödemeden çekip gitmesi magazin gündemine bomba gibi düştü. Hesabı abartılı buluğu için ödemeden giden Tuğba Ekici, Star Tv ekranlarında yayınlanan Pişti'de programında hakkında çıkan iddialara yanıt verdi.Gittiği her mekanda hesap ödediğini kaydeden ünlü sanatçı " O gün saat 6'da bana bir şeyler getiren bir çift arkadaşım vardı. Kapıya not bıraktım yerimin gösterin diye. Ben gittiğim yerlerde asla arkadaşlarıma hesap ödetmem. Garsonlarda bu iyi niyetimi suiistimale çevirmişler. Adisyona ara içecekler diye bir giriş yapılmış. Bunların giriş ücreti olduğunu söylediler. Bende garsonlara "arkadaşlar ayıptır" dedim.Ben sokaktan para toplamıyorum. Bu yüzden kimseye de paramı yediremem''dedi

No comments:

Post a Comment