Saturday, July 16, 2011

ISTANBUL FASHION WEEK TARIHI BELLI OLDU !!! 7-10 EYLUL 2011

                  Geçtiğimiz senelerde agustos ayında yapılan istanbul Moda Haftası bu sene eylül ayına alınmış. Ben neden eylül ayına alındığını merak ederken :   En büyük yaşadığım şoklardan bir tanesi de; bu sene New York moda haftasıyla çakışıyor olması ; çakışmasının zararlarından bahsetmek bile istemiyorum. Dünyaca ünlü  bir çok basın , moda ikoncanlarının ,moda yazarlarının ,moda editörlerinin ,bloggerların   New york moda haftası yüzünden İstanbul moda haftasını tercih etmemelerine şaşırmıcam ! ama çok üzüntü duyucam 
                Ve bu sene istanbul fashion week  geçensene agustos ayında olduğu gibi İTÜ taskısla kampusunde olmıyacak bunun yerine Pera Palastan ,Galatasarayda ki sanat galerilerine kadar İstanbulun dört bir yanına dağılmış olacak . Bir çok kişi bu durumdan memnun olsa da;  Ben çok saçma buluyorum çünkü sabit bir mekandayken  insanlar defile saatlerini beklerken birbirleriyle tanışıyor ,bilgi alışverişleri oluyor ve defile görüntüleri sokak modası  fotoğraflarını bu bekleme sürelerinde paylaşılıyor ama şimdi farklı mekanlar olduğu için insanlar ordan oraya koşturmak zorunda kalacak.  bilgi alışverişin de ve dinlenerek geçiricekleri zamanı yollarda harcıyacaklar .

BENİ TAKİP ETMEYE DEVAM EDİN :)

No comments:

Post a Comment