Friday, July 1, 2011

BEN OLSAM HİÇBİR ŞEY YAPAMAZDIM

Artiz Mektebi programı dün ilk bölümüyle ekranlarda yer aldı. Jüri üyesi Müjde Ar reklam arasında Star Tv Süper Starlife ekibi tarafından görüntülendi.

Setarkası.com’un haberine göre, Usta oyuncu Müjde Ar, “ Yarışmacılar çok heyecanlı. Bizde onlar kadar heyecanlanıyoruz. İlk program olduğu için üzerlerine fazla gitmiyoruz. Alıştıra alıştıra eleştireceğiz. “ dedi.
SAMİMİYET OLMAZSA OLMAZ
Müjde Ar diğer jüri üyeleri arkadaşlarıyla ilgili olarak “Üçümüzde çok eski arkadaşız bu işlerde samimiyet olmazsa olmaz.” dedi
Oyuncu yarışmacıların bu jüri önünde işlerinin çok zor olduğunu belirten Müjde Ar “Ben onların yerine koyuyorum kendimi ve ben hiçbir şey yapamazdım diyorum. Bazı yarışmacı arkadaşlarımız neredeyse heyecandan altlarına yapacaklardı.” Dedi.
Yeşil kıyafetiyle beğeni toplayan Müjde Ar ‘İffet’ dizisiyle ilgili soruları yanıtlamak istemediğini belirtti.

No comments:

Post a Comment