Tuesday, August 14, 2012

Şebnem'den 'erotik site' şikayeti

Manken Şebnem Schaefer, bugün şikayette bulunduğu sitelerde ilgili ifade vermek için Çağlayan'daki İstanbul Adalet Sarayı'ndaydı
Ünlü manken Şebnem Schaefer, mayolu resimlerini kullanan internet siteleri hakkında cumhuriyet savcılığına şikâyette bulunmuştu. Schaefer bugün Çağlayan'daki İstanbul Adalet Sarayı'na gelerek soruşturmayı yürüten savcıya müşteki sıfatıyla ifade verdi. Adliye çıkışında basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Schaefer, "Bilişim suçları amirliğine daha önce başvurarak birçok erotik içerikli siteyi şikayet etmiştim. Şimdi ise bu konuda Savcılığa uğradım. Benim defilerlerden alınan fotoğraflarımla kendi sitelerine yönlendirme yapıyorlar. Sanki erotik içerikler varmış gibi izinsiz bir şekilde ismimizi kullanıyorlar. Sadece benim değil birçok ünlünün bunu yapması lazım. Erotik içerikli siteler zaten suç, bizim ismimiz kullanmaları ise daha büyük bir suç. Ben de bu konuda şikayette bulundum" ifadesini kullandı. Schaefer açıklamanın ardından avukatıyla birlikte adliyeden ayrıldı.

No comments:

Post a Comment