Friday, August 3, 2012

14 yaşındaki liseli kız öğretmeniyle kaçtı


14 yaşındaki liseli kız öğretmeniyle kaçtı



Sakaryada 14 yaşındaki lise öğrencisi, aşk yaşadığı öğretmeniyle kaçtı.
Olay küçük kızın tedavi olmak amacıyla geldiği hastanede, güvenlik kameraları tarafından öğretmenin arabasına binerken görülmesiyle ortaya çıktı. Söğütlü ilçesinde bulunan Akarca Türk-Fransız Kardeşlik İlköğretim Okulunda Teknoloji dersi öğretmeni olarak görev yapan M.T., Milli Eğitim Bakanlığı tarafından il dışına tayin edildiği gün; Adapazarı ilçesinde bir lisede öğrenim gören 14 yaşındaki A.A. ile kaçtı. Edinilen bilgilere göre, Akarca Türk-Fransız Kardeşlik İlköğretim Okulunda görev yapan M.T., bir süre önce Adapazarında bir lisede okuyan 14 yaşındaki A.A. ile aşk yaşamaya başladı. Küçük öğrenciyle birlikte olan öğretmen durumun ortaya çıkmasının ardından açığa alındı. A.A.nın ailesi M.T.den davacı oldu. Açığa alınan öğretmen önceki gün Milli Eğitim Bakanlığı tarafından il dışına tayin edildi. M.T.nin Sakaryadan ayrılacağı gün, ailesiyle Sakarya Toyotasa İlkyardım ve Travmatoloji Hastanesine giden A.A. iddialara göre anlaşarak aşk yaşadıkları öne sürülen öğretmeni tarafından kaçırıldı. Aile kızının kaçtığını görünce hemen hastanede görev yapan jandarmaya başvurdu. Hastanenin güvenlik kameraları tarafından kaydedilen kaçış görüntüsü incelemeye alındı.

No comments:

Post a Comment