Thursday, August 2, 2012

Bu hediye çok konuşulur

Bu hediye çok konuşulur

İngiliz şarkıcı Victoria Beckham annesine aldığı hediye ve tasarımcılık ile ilgili bakın neler söyledi
Bu hediye çok konuşulurDünyaca ünlü İngiliz futbolcu David Beckham’ın eşi şarkıcı Victoria Beckham popüler bir derginin Eylül sayısına verdiği röportajıyla çok konuşulacağa benziyor. Victoria Beckham popüler bir derginin Eylül sayısına verdiği röportajında son günlerde en çok satan listelerinin zirvesinde yer alan erotik kitabın favorisi olduğunu ve kitabı annesine hediye ettiğini söyledi. Amerikan Glamour dergisine verdiği röportajında son günlerde tüm dünyada milyonlarca kişinin favorisi haline gelen “Fifty Shades of Grey” adlı erotik romanın ikinci bölümünü büyük bir heyecanla beklediğini söyledi. Annesine kitabı hediye etse de onunla seks ve evlilik konularıyla ilgili asla konuşmadığını söyleyen Beckham sözlerine şöyle devam etti: “Annem ne zaman bir araya gelsek kitapla ilgili konuşmak için konu açmaya çalışıyor. Ama ben onunla bu konuları konuşmaya utanıyorum.”

“TASARIMCILIĞA BAŞLADIĞIM AN GÜLÜMSEMEMİ KAYBETTİM”
Basında yer alan fotoğraflarında genelde asıl suratlı haliyle yer alan Beckham hayranları için bunun nedenini de açıkladı. Tasarımcılığa başladıktan sonra ciddi bir imajı olmasını istediğini söyleyen Beckham şöyle konuştu:
“Ben fotoğraflarımda gülen bir insandım ama ne zaman modayla ilgili çalışmaya başladım işte o zaman gülümsemeyi de unuttum. Moda benden gülümsememi çaldı. Fotoğraflarda gülmeyen kadın “ben değilim” demiyorum. Ama bu halim tam olarak da beni yansıtmıyor. Sanırım tasarımcılığa soyunduktan sonra kendime bir kalkan yarattım.”

No comments:

Post a Comment