Saturday, August 4, 2012

gurbet



Gurbet

Gurbet her sabah kalkışımda
 

Gurbet ile yıkarım yüzümü


Gurbet evimde, işimde, aşımda


Gurbet ile tanıştım tam 20 yaşımda
Ekmeği her tutması Gurbet kokar
Her zeytin tanesinde memleket Gurbet
Ben çay içerim içimi Gurbet yakar
Çeşmeyi her açışımda sanki Gurbet akar
Her akşam camdan Gurbetleri sayarım
Akın akın Gurbet Gurbet geçerler
Bir elimde bıçak özenle Gurbeti soyarım
Sonra evi baştan başa Gurbetle boyarım
Telefonda Gurbetle dertleşir ağlarım
Elimde Gurbet dilimde hep Gurbet
Gurbet konuşur ben yüreğimi dağlarım
Gurbetle canlanır şimdi çocukluk çağlarım
Bir gün oğlum bana Gurbeti sordu
Gurbet tam karşımda oturuyordu
Kız kardeşinin adı Gurbet dedim
Gurbeti anlatmak belki de çok zordu
Gurbet bizi dinlemiş olmalı ağlıyordu

No comments:

Post a Comment