Thursday, August 2, 2012

Vadi yine yaptı yapacağını

Vadi yine yaptı yapacağını
Kurtlar Vadisi Pusu'nun takipçileri yeni yayın dönemi tanıtım filmine hayran kaldı.
  Ortadoğu ve Balkanlarda milyonlarca hayran kitlesine sahip Türkiye'nin en sıkı takip edilen ve en uzun soluklu dizisi Kurtlar Vadisi Pusu için hazırlanan tanıtım filmi sosyal medyada tıklanma rekoru kırdı. Pana Film tarafından açıklama yapılan Kurtlar Vadisi Pusu'nun yeni kanalı ATV'de yayınlanan bu görüntülerde fenomen dizinin 10 yılını anlatan kısa bir tanıtım filmi çekildi.

Bu tanıtım filmi Vadi hayranlarının duygularına tercüman oldu. Vadi sevenleri için hayatlarının 10 yılında çok şey değişmişti belki... Değişmeyen tek şey vardı o da "Vadi aşkı"... Çünkü 10 yıldır hayatlarının her dönemimde Kurtlar Vadisi vardı ve olmaya devam edecekti. Bu muhteşem tanıtım filminde Vadi takipçilerinin yaşadığı duygular ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. Beğeni yorumları yağdı, telefonlar kilitlendi...

No comments:

Post a Comment